SHOP online

eller

SHOP i butikken:
(Høffdingsvej 36
2500 Valby)


Bestil online
- og hent i butikken.

Køb
Byt
Returnér
- i butikken


Tilmeld nyhedsbrev


Bestil og hent

Bestil på nettet og hent i butikken.

Du bestiller på nettet. Skoene fjernes herefter fra lageret og henstår reserveret til dig i butikken.
Fordelen: Skoene er reserveret til dig i 7 dage og kan ikke kan sælges til anden side.
Når du kommer ind i butikken bør du prøve skoene inden endelig købsbeslutning.

Gør sådan her:
Bestil skoene på nettet
Vælg forsendelsesmetoden 'afhentes i butik'.
Benyt dit betalingskort.
(Når du benytter dit betalingskort reserveres pengene til sko-sko.dk.
Pengene hæves fra dit kort efter udløb af reservationsperioden.
Ønskes skoene ikke refunderes beløbet).

Du får mailbesked når skoene er klar til prøvning/afhentning.

NB: Nedsatte sko kan ikke reserveres.




Åben alle årets 365 dage
Mandag - fredag: 15 - 18
Lørdag - søndag: 11 - 14
Hellig og fridage: 11 - 14
Find vej Find vej
sko-sko.dk
Høffdingsvej 36
2500 Valby
Se indkøbskurv
 

Kunde mails
Meninger om sko-sko.dk (e-sko.dk)





Elisabeth Clausen skriver: (30/7 2010)

Hej!
Sidst i juni købte jeg et par Birkenstock tå-split sandaler hos jer.
Jeg vil gerne fortælle jer at jeg er meget, meget glad for dem og ikke
mindst for den vejledning I gav undervejs ved købet.
Jeg var meget i tvivl om jeg skulle vælge dem i sølv eller lilla og blev
rådet til at vælge de lilla (og fulgte rådet!), hvilket overhovedet ikke
på noget tidspunkt har vist sig at være det forkerte valg.
Tak!
Venlig hilsen
Elisabeth

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: eva marie hervagen [mailto:e-m@.....no]
Sendt: 12. december 2009 22:15
Til: e@e-sko.dk Emne: El Naturalista sko

Hei! Denne nettbutikken er jo helt fantastisk, Norges bedste - som en godis butikk- masse lekkert!!!
Vil dere få inn disse EL Naturalista skoene igjen i grey 00505 og 00500 str 39?

Med vennlig hilsen
Eva Marie Hervagen
Frederiksstad
Norge

Fra: I.Bjørnlund

Sendt: 5. juni 2011 17:26

Til: 'christian vinding'

Emne: SV: e-sko.dk – et par strøtanker


Hej Christian

Tilkørselsforhold og P-pladser i forbindelse med butikker er i dag vigtigt. Her er I helt unikke.

Jeg fik et par herlige 50er look sko fra Clarks. Jeg lægger mærke til, at I har rigtig mange modeller inden for det enkelte mærke i modsætning til almindelige skoforretninger, der har et begrænset udvalg.

Jeg er glad for Clarks sko, og derfor er det fedt at I har så mange at vælge imellem.

Rart med det store varelager så man kan være nogenlunde sikker på også at kunne få ens nummer.

Det er en stor fordel at I har butikken, for det kan være svært at købe sko uden af prøve dem først, men når man så har prøvet forskellige mærker og ved præcist hvilket nummer man skal have – kan man købe i jeres netbutik fremover. Skulle det vise sig at skoene ikke passer, så kan man hurtigt køre hen til jer og få dem byttet.

Det var mine umiddelbare tanker - held og lykke fremover.

Jeg skal nok komme tilbage igen og købe sko.


Venlig hilsen

I. Bjørnlund, 2100 København Ø.



Fra: Trunde Jensen

Sendt: 21. oktober 2010 09:56

Til: e-sko.dk

Emne: stor ros

 

Hej e-sko.dk
Jeg har nu 4 gange købt sko hos jer og syntes det er på tide at sige mange tak og give jer stor ros.

Jeg har altid før haft problemer med at finde sko der passer til mine fødder da de som regel har klemt og givet vabler både her og der, så oplevelserne afholdte mig fra at købe nye sko, hvad der ikke er helt "normalt" for et hunkøns væsen.

Jeg fik kendskab til jer da jeg en dag var i Ringsted og tilfældigt kiggede ind hos en skohandler der havde ophørsudsalg. Vi kom til at snakke sko og pasformer inkl. mine lidelseshistorier og han rådede mig til at kigge på e-sko.dk’s hjemmeside med begrundelsen, at her ville jeg kunne finde noget og det må jeg så sandelige sige at jeg har gjort.

Jeg fandt superpasformen i Clarks og det er simpelthen det bedste for mine fødder. Jeg kan gå i dem med det samme uden problemer af nogen art.

Ekspeditionen går hurtig hvad der er så rart og da jeg en eneste gang måtte bytte, ja, så fik jeg en fin behandling både pr mail og pr tlf og straks efter jeg havde returneret skoene så modtog jeg kort tid efter de sko der passede mig, det er bare service.

Jeg vil fortsætte med at købe hos jer og har allerede nu de næste par sko i kikkerten.

 

Mange efterårshilsner fra

Trunde Engly Jensen. Næstved



Fra: Birgit Vestergaard 


Sendt: 13. oktober 2008 13:57


Til: christian vinding


Emne: SV: Mine oplevelser med e-sko.dk

 

Hej Christian

Selvfølgelig må I citere mig , jeg har jo 2 par fra jer. I må forkorte teksten hvis I vil:

 

Det er dejligt at sunde, spændende sko nu findes samlet på et sted, uanset om det er via net eller på Bernhard Bangs Allé.

Personligt synes jeg, det er rart at kunne prøve skoene først, og når man så mødes af smilende og venlige mennesker, der vil gøre alt for at du føler dig hjemme, ex. giver dig kaffe og lader dig gå rundt alene, hvis det er det du vil, ja .. så er det ikke kun fødderne der bliver glade. Spændende udvalg af Balling og Ullrich sko. Sund, flot dansk design. Mine fødder elsker dem.

Man kan parkere nemt og hurtigt uden betaling, det er jo ingen ulempe  :0)

Hilsen Birgit Vestergaard



 

 

----- Original Message -----

From: Jannie Lybæch Christensen

To: Michelle

Sent: Wednesday, October 15, 2008 8:57 AM

Subject: Vedr.: 57931

 


Hejsa Michelle 
Tusinde tak for den fine service.   

Jeg har her til morgen modtaget skoen - og den passer perfekt. 

Efter den flotte service - er det absolut ikke sidste gang, at jeg køber sko hos jer. 

Hyg til næste gang............... 


Endnu engang TAK !!!
  


Venlig hilsen


Jannie Lybæch Christensen - Sekretær, Arbejdsgiversekretariat


Fra: info
Sendt: 13. januar 2009 19:08
Til: Anne-Marie Steen Petersen
Emne: VS: Nagore footwear mm.

Kære Anne–Marie Steen Petersen.

Jeg er lige kommet tilbage efter et par fridage – og hvilken bedre start på en uge kunne jeg dog få, end at lukke din dejlige mail op! 1000 tak skal du ha’ – jeg sidder her og er så glad.

Det er mig, der har lagt stilen med de specielle sko, som jo er flotte eller sjove eller smukke – men i hvert fald BEKVEMME!! Dels hader jeg at have ondt i fødderne, dels er jeg oprindeligt fysioterapeut, og dels synes jeg faktisk det er langt pænere med mere eller mindre fodformede sko!

Jeg var i sidste uge i Holland og bestille vores første ordre fra et firma, som hedder LOINTS. Dem vil du også synes om.

Jamen, Birkenstock er bare Vorherres gave til menneskefødder, og jeg kan fortælle dig, at der her til foråret kommer en Gizeh (det er den med rem mellem tæerne) i sort velour med et drys af Swarovski-krystaller. Jeg fik seriøst mundvand, da jeg så den! Den dårlige nyhed er, at den kommer til at koste 2700.- kroner. Jeg fik dog lynhurtigt overbevist mig selv om, at jeg naturligvis selv må have et par, sådan udelukkende for forretningens skyld, så vi kan vise den – vi kan nemlig bestille den hjem.

Jeg glæder mig til at se dig herude – og skal lige gøre opmærksom på, at alle de nye forårsvarer vil være her ca. midt i marts. (Du er altså også velkommen inden!)

med venlig hilsen/best regards

Dorthe

-----Oprindelig meddelelse-----

Fra: Anne-Marie Steen Petersen
Sendt: 10. januar 2009 21:44
Til: info
Emne: Nagore footwear mm.

Kære e-sko.
Jeg kan se at I forhandler Nagore.
Det er yndige sko, så vidt man kan se på billederne, og mange af dem er ægte fodformede. Skønt.
Men man må jo næsten prøve dem!
Jeg har vanskelige fødder(gigt), og jeg kan se på jeres hjemmeside, at I
har mange sjove og smukke sko til folk med fodproblemer.
Men når man har det, altså fodproblemer, er man jo også afhængig af at prøve skoene.
Derfor vil jeg tage ud i jeres prøverum, når jeg får tid, og prøve at skaffe mig
nogle smukke sorte sko til en lang sort silkekjole, samt nogle lette fodformede sommersko
til, når man ikke gider altid at have lange bukser på.
Jeg forestiller mig, at silkekjolen vil være flot med en sort laksandal for eksempel.
Selv Birkenstock vil være okay, bare den er sort og i lak eller noget lignende.
Men det kan man jo altsammen se på.
Er i hvert fald glad for at ha opdaget jer på nettet, og er glad for at klunne modtage e-mails.
Det er en fastnettelefon, jeg har opgivet til jer, har ikke mobil.
Så sms´erne går jeg glip af. Men pyt med det.

Mange venlige hilsner,
Anne-Marie Steen Petersen

ps: Jeg vil anbefale jer til andre!




----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Bo Bremer Pedersen [mailto: ….@hotmail.com]
Sendt: 24. januar 2009 22:41
Til: e-sko.dk
Emne: rigtig meget ros til jeres snørre- støvle N 456.

Til el natura lista!!!

Jeg bobler af glæde, og vil her gerne give jer meget, - rigtig meget ros for jeres snørre-støvlet N 456, som jeg "nærmest bor i, efter at jeg har fået dem i julegave"!

Jeg har fået tipset om jeres fodtøj, af en underviser på et gymnastik-hold.

Taget i betragtning af, at jeg de seneste 12 år, har været fod-indlægs-bruger, med faste indlæg og fuld hælskål ( hvilket jeg formentlig vil være resten af min levetid), og de mangeårige vanskeligheder jeg har haft med at finde noget fodtøj til mine fødder, så vil jeg her sende jer en mail, og samtidig give udtryk for min begejstring over ovennævnte støvlet, - idet de opfylder alle behov, som mine fødder har, som støtte til at gå på mine fødder, at støtte fod,ankel,knæ,hofter,lænd,ryg,nakke,hals og hoved.

Jeg ønsker ikke at fortælle hele min livshistorie, men eftersom jeg KUN må gå, og på den måde få motion og bevægelse, og har et stort muskel/led-støtte, --så er det vigtigt for mig, at give meget ros til jeres støvle, som - med snørre - kan sidde HELT FAST PÅ FODEN, når fødderne skal støttes og styres ved gang. HELT FANTASTISKT.

Jeg håber at disse støvletter, også fremover er at købe, da det desværre er MEGET, MEGET vanskeligt at finde blandt sko-butikkernes udvalg iøvrigt. Det er også dejligt at vide, at der findes fodtøj til bredde fødder med fodindlæg i størrelse 41, som er åndbart, stødabsorberende, slidstærkt, og max. hælhøjde 3 cm, sidder fast på foden ved snørrelukning, og skønt at panikken ikke behøver at brede sig, - ved fodtøjs-sæcon-skift, nærmest for at jagte fodtøj, og alle de nederlag det har været, at mange butikker ikke har haft noget til mine fødder.

- et lille vers:
"EL NATURA LISTA,
bare jeg hav`de vist de`
og udover fodbade,
er mine fødder nu glade
støvletten føles meget o.k,
som en fod i sok.

Med venlig hilsen

Gurli Thomsen
4390 Vipperød

Fra: Hans Marker

Sendt: 5. november 2008 10:23

Til: e-sko.dk

Emne: støvler


Hej.


Tak for en utrolig hurtig forsendelse, igen. Jeg bliver altid overrasket over den hurtige service.

Mine nye støvler er lige små nok. Må vi ombytte dem i næste uge i Jeres forretning på Frederiksberg? Bliver der stillet et par til side under mit navn i str.39? Støvlen er ellers lige hvad jeg ønskede mig så ØV, at jeg må vente med at promenere med dem.


mvh. Annette Marker

sdr. landevej

3720 Aaker

Bornholm



Fra: ’lina’

Sendt: 30. maj 2011 15:38


Til: e-sko.dk

Emne: Re: Spørgsmål vedr. sandal

 

Kære Dorthe,

Lad mig først sige "jeg er dybt målløs"!!!!!  Hvilken fantastisk service :-) Jeg sidder her på arbejdet og har delt min glæde med min kolleger som også er dybt imponerede... Vi arbejder selv i servicebranchen, og det er desværre sjældent at man oplever så god service. Så når det sker skal man da også lige have et skulderklap!

Jeg har i forvejen ef par Merrell, og som du skriver søger jeg nogle lidt mere "pæne" sandaler som samtidig er gode at gå i,- hader ømme fødder :-) Og det er da rart at du deler min sko smag.... Jeg skal helt sikkert også have et par, og faktisk sender jeg min kollega ud til jer (hun skal selv shoppe sko efter at have set mine Merrell) - så hun kan købe et par med til mig, så jeg håber at i har min str. 40...

Endnu engang 1000 tak for alt og ha' en fantastisk weekend....

Vh Lina  

----- Original Message -----

From: Dorthe E. Nielsen

To: 'e-sko'

Sent: Friday, May 30, 2008 12:58 PM

Subject: SV: Spørgsmål vedr. sandal

 

Hej Lina

Jeg beklager at du har haft så svært ved at få os i tale! Ind i mellem er her meget travlt i showroom/butik og så kan det knibe med også at nå telefonerne fordi vi altså giver showroomskunderne prioritet i åbningstiden. For nu at være helt sikker på hvad jeg taler om, hentede jeg et par af de sandaler, du spørger om, og har gået lidt rundt i dem. Du kan selvfølgelig få sandaler med både mere svangstøtte og kraftigere støddæmpning, hvis du vælger mere sportsprægede modeller. Men når du har kig på lige netop denne sandal, går jeg ud fra at du søger noget let og feminint ? og det er så ?kunsten? for producenten, at gøre det både lækkert at se på og komfortabelt at gå i!! Indtil i år har Merrell været de eneste, der kunne det, men de har nu fået alvorlig konkurrence fra Clarks. For at gøre min test komplet har jeg derfor haft en merrell art. 36420 på den ene fod og din? på den anden.  Mht. støddæmpning: På trods af at Clarks-sålen er tyndere, virker den lige så blød at gå i. Svangstøtte: Clarks har en lille opbygning, nok til at den ikke er helt flad, som mange lette sandaler ellers er. Merrell betydeligt mere, her er decideret svangstøtte. Materiale: Clarks er bortset fra sålen, som er gummi (PU) helt igennem skind, også dæksålen, som vi går på. Merrells dæksål er microfiber det tørrer hurtigere, men har man tendens til fugtige fødder(jeg taler af erfaring!) sveder man til gengæld også mere.

Håber, du føler dig oplyst. Det skal lige tilføjes, at da jeg spurgte de tre unge mænd, som sidder her på kontoret sammen med mig, om hvilken der var pænest, pegede de alle tre uden at tøve på min højre fod. Der sad Clarkssandalen, som du spurgte om og den sidder der endnu, for nu er den nemlig min!!  

med venlig hilsen/best regards Dorthe

 

From: ’lina’

To: e-sko.dk

Sent: Thursday, May 29, 2008 12:26 PM

Subject: Spørgsmål vedr. sandal

 Hej,

Jeg har forsøgt at komme igennem på tlf. men det lykkedes ikke. Jeg forsøger at få nogle oplysninger om en sandal, da der intet står på jeres hjemmeside. Jeg ønsker at vide om der er stødabsorbering, svangstøtte m.m.

På forhånd tak,

mvh Lina



Fra: Carl Nielsen Facadepuds Aps
Sendt:
1. oktober 2008 06:59
Til:
'christian vinding'
Emne:
Returnering af støvler


Hej

Jeg havde købt et par støvler over nettet der var for små.

De skulle byttes – jeg overholdt ikke byttetidsfristen – og blev afvist.

Dette betød at jeg ikke handler hos jer mere.

Den service eller mangel på samme er jeg ikke stødt på her i Jylland.


Med venlig hilsen


Hanne Nielsen


Fra: christian vinding
Sendt:
5. september 2008 12:38
Til:
Carl Nielsen
Emne:
forbrugerudtalelse e-sko.dk


Med venlig hilsen

Eva Juncker



Fra: Kjartan Gerdsen
Sendt:
5. september 2008 11:21
Til:
e@e-sko.dk
Emne:
Tilbagemelding


Hej e-sko


Vil bare lige sige mange tak for meget hurtig ekspedition. Har købt noget hos jer, der var til en gave, og var lidt bekymret over om den ville nå frem inden lørdag. Men kan se at den allerede er nået frem her dagen efter jeg bestilte. Super service og tak for det.


Venlig hilsen Kjartan Gerdsen



Fra: Ulla H.K. Larsen 


Sendt: 24. august 2008 20:06


Til: info


Emne: Re: sko

 

ok det er top dollar service og ps meget lækre sko i har

mvh ulla

 

 

From:christian vinding

Sent: Sunday, August 24, 2008 2:02 AM

To: 'Ulla H.K. Larsen'

Subject: SV: sko

 

OK



Klik her for at gå tilbage

 


Email-adressen er allerede tilmeldt nyhedsbrevet.
Tak fordi du tilmeldte dig nyhedsbrevet.
Butik Høffdingsvej 36, 2500 Valby • Åbningstider sko-sko.dk 3029 9007CVR: 35517499 • e@sko-sko.dk• Meld dig til nyhedsmail
© sko-sko.dk
lang=EN-US style='font-size:12.0pt;font-family:TimesNewRomanPSMT; mso-ansi-language:EN-US'>

Hej Hanne

Vi har fået dine udsalgs gummi støvler retur – efter 33 dage. På al internethandel er der 14 dages returret. Det gælder også udsalgsvarer, hvor der i de almindelige butikker i øvrigt slet ikke er returret. Da udsalget sluttede for 3 uger siden må vi derfor beklageligvis afvise at du kan returnere. Under udsalg er vi konsekvente og henholder os til de generelle handelsbetingelser - især når det gælder udsalgsvarer, der i forvejen er nedsat til halv pris. Udsalg er udsalg og det betyder at skoene skal ud.

Vi er ofte er fleksible med tidsfrister, hvis der bliver spurgt på forhånd og ofte fleksible med tidsfrister på ikke-nedsatte varer.

Jeg håber ikke du bliver for sur, men tak for din forståelse

Venlig hilsen

e-sko.dk/Christian



Fra: Per Martin Jensen 


Sendt: 16. oktober 2008 15:40


Til: e-sko/Christian


Cc: e-sko.dk

Emne: Re: BESTIILING E-SKO.DK 57576


 

Hej Christian.

 

Kommunikation er en svær ting - tro mig - jeg kender det.

Jeg tog chancen og hentede skoene - Desværre kan jeg ikke selv passe dem, men har solgt dem til min far for kr. 550,00 istedet - Altså accepterer jeg dit tilbud om at få skoene til halv pris.  

Tak for handelen - trods alt - og jeg ser frem til at handle hos dig igen.

 

Med venlig hilsen

 

Per Martin Jensen
7490 Aulum

  ----- Original Message -----

From: e-sko/Christian

To: 'Per Martin Jensen'

Cc:

Sent: Thursday, October 09, 2008 5:32 PM

Subject: SV: BESTIILING E-SKO.DK 57576

 

Hej Per

 

 

Beklager at vi har sendt skoene trods din annullering.

 

Det er mig der har bøffet gevaldigt i det.

Det er formentlig en af de sjældnere kommunikationsbrister internt hos os.

Jeg har simpelthen glemt at sige til den medarbejder der har haft med sagen at gøre.

Så fejlen er 100% min

 

Vi kan gøre følgende

 

a) du beholder skoene til halv pris.

      b) du lader være med at afhente skoene.

 

Venlig hilsen

 

e-sko.dk/christian



From: Ms.Olsen

To: Anders - your-sneakers.com

Sent: Wednesday, May 28, 2008 10:31 AM

Subject: Re: varenr. 46613 faktura nr. 38183

 

Alletiders, du er en engel - du har nok reddet min datters liv:o)

Jeg har overført de 100,00 til jeres bankkonto og skoene bliver sendt med posten i dag.

 

Tak for hjælpen og for god kundeservice:o)

 

Med venlig hilsen
Lisbet Olsen

 

----- Original Message -----

From: Anders - your-sneakers.com

To:Ms.Olsen

Sent: Wednesday, May 28, 2008 10:28 AM

Subject: Re: varenr. 46613 faktura nr. 38183

 

Det gør vi :-)

med venlig hilsen / best regards


Anders


www.your-sneakers.com

www.e-sko.dk

 



Fra: Hanne og Preben  


Sendt: 3. juni 2008 06:18


Til: christian vinding


Emne: Re: SV: Sko i forskellige størrelser!

 

Hej

Jeg vil komme forbi - selvfølgelig køber man også sko på nettet. Jeg gver dig ret Netop det kæmpe udvalg gør det spændende. Og så kan man jo være så heldig at man kan se prøve og så evt. bytte i nærheden af hvor man bor.

Mange tak

Mvh Hanne

On Mon, 2 Jun 2008 22:21:10 +0200, christian vinding wrote

Hej igen Hanne 
Selvfølgelig kan du komme og bytte i butikken. At din mand siger 'at man ikke køber sko på internettet' giver vi ham helt ret i. Det er bestemt ikke noget vi anbefaler - især ikke til vores konkurrenter. J  Spøg til side. Det er helt op til (moderne) forbrugere om de vil købe på nettet eller ej. Og selvfølgelig er der stor gran af sandhed i din mands udsagn. Vi regner med at maks 3 måske 5% af forbrugerne vil købe sko på nettet. Så det vil altid snarere være undtagelsen end reglen.

Forbrugerne tilbydes så at komme i et stort 255 m2 butik/showroom – som en slags supplement til nettet. Det er et meget udbredt ønske.
Der er i massevis af begrundelser for ikke at købe på nettet - især den med at skulle prøve skoene først, men omvendt køber de fleste sko via nettet i mangel på udvalg i den nærmeste butik. Eller også har man set sin ønskesko i udlandet bare ikke i den rigtige størrelse, eller osgå kender man mærket i forvejen osv osv.

Venlig hilsen

e-sko.dk/Christian

 



Fra: Helen Rasouli

Sendt: 14. oktober 2008 12:50


Til: christian vinding


Emne: Fremragende Falke sokker og homepads

 

Kære Christian Vinding,

 

Blev efter en del ventetid betjent af en meget venlig dame, der tog det med godt humør at min treårige søns tålmodighed på det tidspunkt var godt opbrugt. Hun tog sig tid til at tale med ham og fortælle om frøerne, mens jeg betalte via nettet. Desuden gik han derfra glad med en grøn frø i hånden.

 

Vi kommer bestemt igen

mvh

Helen Rasouli

 

P Please consider the environment before printing this e-mail




Fra: hanne faigh
Sendt:
17. september 2010 12:30
Til:
e-sko.dk
Emne:
Nye sandaler


Hej e-sko og Dorte, især

Jeg bestilte et par sandaler i går tirsdag og her til formiddag kommer posten så med dem, det er godt nok hurtig service. Og jeg har ikke haft sådan dejlige sandaler før. Jeg har fået ødelagt mine nervebaner i fødderne efter kemo, det er som at gå på knappenåle, ret smertefuldt. Men med mine nye sandaler (artikel nr. 10231) har mine fødder det meget bedre. Tak for god behandling og dejlige sandaler.

Med venlig hilsen

Hanne Faigh





Fra: christian vinding 


Sendt: 5. juni 2008 18:06


Til: 'Eva Juncker'


Emne: Fotos på e-sko.dk

 

Hej Eva

 

Tak for din mail

Vi kigger på det.

Det er første gang vi modtager en sådan reminder. Vi er glade når forbrugerne ’sparker’ til os

De billeder vi modtager er fra leverandøren Clarks så det begrænser os, men ja selvfølgelig ville det i en perfekt verden være super med en 3D præsentation. Enig. Det vil være den ideelle service overfor forbrugere, der alene køber på nettet ofte alene på basis af fotos,

Vi har dog også muligheden for selv at fotografere tingene, så vi vil skrive os bag øret at vi skal fotografer såler, hæle mm.

Det vil i dagens mønt koste skønsmæssigt 800 – 1000 kr per par sko at lave en 3D præsentation. Så teknisk er det muligt, ja.

Vi glæder os oprigtigt til den dag teknologien er så meget med os at vi kan vise alt som en 3D virtuel verden.

Til gengæld kan du glæde dig over at du hos os – som vel stort set den eneste kombinations butik/netbutik – kan komme på en centralt beliggende fysisk adresse med korte transporttider og fine parkeringsforhold, blive betjent af seriøse mennesker - og ja, så endda benytte dit forbrugsforeningskort

 

God grundlovsdag

 

Hej igen

 

e-sko.dk/Christian

 

Fra: Eva Juncker 


Sendt: 3. juni 2008 23:50


Til: 'e-sko.dk'


Emne: fotos på e sko dk

 

Hej e- sko.dk

Nogle af sandalerne(Clarks) er fotograferet lige fra oven så man ikke kan se hvilken hæl der er på dem, det er virkeligt irriterende, og teksten hjælper heller ikke med oplysninger, så nu er jeg tvunget til at tage ud og se skoen i forretningen. På den måde får I jo ikke solgt nogen sko til mig. De udenlandske sider viser skoen fra alle vinkler, det er sørgeligt at vi herhjemme er så langt bagefter